Technische Ondersteuning

XPEL Technische Support

Bij XPEL BV. onderschrijven we de overtuiging dat we slechts zo succesvol zullen zijn als onze klanten. Een belangrijk onderdeel van hoe we de inspanningen van onze klanten ondersteunen is via onze superieure ondersteuningsservices.

Er is technisch ondersteuningspersoneel beschikbaar om u te helpen van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur. In Europa kunt u telefonisch contact opnemen met onze afdeling Technische Ondersteuning via +31 (0) 13 467 55 47, ons een verzoek sturen via ons ondersteuningsformulier of e-mailen naar [email protected]

WAT WIJ BIEDEN

revolutionaire producten

Van onze lakbescherming tot onze autoruit tint en bouwkundige vlakglas folies, de materialen die wij aanbieden zijn toonaangevend op het gebied van technologie, innovatie en kwaliteit.

Design Access Program (DAP)

Ons in eigen huis ontwikkelde DAP (Design Access Program) is ’s werelds grootste en meest uitgebreide patronen database. In handen van een XPEL-gecertificeerde installateur bieden de 80.000+ patronen die in DAP staan het vertrouwen dat de installateurs nodig hebben om de folie efficiënt, nauwkeurig en zonder zorgen aan te brengen.

Dealernetwerk van wereldklasse

Met een gecertificeerde installateurs in 55 landen en groeiende, zijn we ervan overtuigd dat u overal ter wereld dezelfde ongeëvenaarde service en kwaliteit zult krijgen die u van XPEL mag verwachten.